WÖRWAG Pharma – ความสามารถในเรื่องไบโอแฟคเตอร์

[Translate to Thai:] woerwagpharma-teaser-unternehmen

หนึ่งในข้อดีหลักของเราก็คือ การที่เราเติบโตขึ้นและยังคงเป็นธุรกิจครอบครัวที่มีความรับผิดชอบเสมอมา เรามีความมุ่งมั่นอย่างแรงกล้าต่อคุณค่าที่ไม่ได้ปรากฏอยู่บนงบดุล และเราประสบความสำเร็จโดยปราศาจการพึ่งพาธนาคารหรือนักลงทุน มนุษยชาติ ความใกล้ชิด และการพึ่งพาตัวเองคือแรงบันดาลใจของทีมงานขนาดใหญ่ซึ่งพร้อมเสมอที่จะเปลี่ยนแปลงและปรับปรุง

Read the interview

WÖRWAG Pharma GmbH & Co. KG เป็นบริษัทยาระดับสากล บริษัทนี้ทำการพัฒนาและขายผลิตภัณฑ์ไบโอแฟคเตอร์ ไบโอแฟคเตอร์คือ วิตามิน แร่และธาตุ

ผลิตภัณฑ์ของ WÖRWAG Pharma นั้นรวมไปถึงผลิตภัณฑ์ที่ต้องใช้ใบสั่งจากแพทย์และผลิตภัณฑ์ที่ขายตามเคาน์เตอร์ยาทั่วไป (OTC) ผลิตภัณฑ์ยาส่วนใหญ่คือยาเฉพาะทางสำหรับใช้รักษาโรคแทรกซ้อนของเบาหวาน เช่น โรคระบบประสาท (ภาวะเส้นประสาทเสื่อม) เช่นเดียวกับโรคหัวใจและหลอดเลือด กับภาวะผิดปกติของระบบประสาท

ในปี 2018 ทางบริษัทมีพนักงานกว่า 900 คนใน 35 ประเทศทั่วโลก และมีผลประกอบการกว่า 211 ล้านยูโร

WÖRWAG Pharma เป็นธุรกิจครอบครัวที่บริหารโดยโมนิกา เวอร์วากและแกราร์ด เมเยอร์ ด็อกเตอร์ฟริทซ์ เวอร์วากได้ก่อตั้งบริษัทนี้ขึ้นในปี 1971 ที่เมืองชตุตการ์ท สำนักงานใหญ่ของบริษัทตั้งอยู่ที่เมืองเบอร์บลิงเงน

History

The city pharmacy in Stuttgart, where everything began one day in 1965, still belongs to our company and is an essential part of the way we see ourselves.

Since then, successful market launches have led us to be present in more than 35 countries. Around the world, employees in own subsidiaries and sales offices represent our brand. And yet our origin remains an important point of reference: It gives us the rootedness that we need in order to be open to new ideas. So that we can shape the future with them.

Our Vision

To be closer to the needs of our customers. To be closer to people. So we can understand them better and help them better.

[Translate to Thai:] Our Vision

Our Values

Stand for responsibility, performance, and identification.

[Translate to Thai:] Our Values
  • Responsibility: Not just a word, but a lived claim with strong roots.
  • Performance: Profitable growth is the objective. In a way that fits with our self-image.
  • Identification: It's easy to identify with something to which you have made some significant contribution. Cooperative, value-conscious, and motivated.
[Translate to Thai:] woerwagpharma-elder-businesswomann-whit_two-colleagues

Our Locations

[Translate to Thai:] woerwagpharma-map

In more than 35 countries, we are already doing business successfully. Our aim is to expand further, above all in Asia and Latin America. We will do this with economic reason – and with our feet on the ground of our Swabian home.

read more